نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

بازتاب‌های منفی شادی جنجالی آرژانتینی‌هاپس از بردن هلند

  • کد خبر: ۱۳۹۳۶۸
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
بازتاب‌های منفی شادی جنجالی آرژانتینی‌هاپس از بردن هلند
شادی بازیکنان آرژانتین مقابل هلندی‌ها دردسرساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از بازی‌های جذاب تاریخ جام‌جهانی با برتری آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید. آلبی‌سلسته پس از اینکه پیروزی ۲ بر ۰ را با تساوی ۲ بر ۲ عوض‌شده دید، توانست در ضربات پنالتی از سد هلند بگذرد و در شب حذف برزیل، جشن صعود بگیرد.

این دیدار همه‌چیز داشت و خشونت و درگیری بین بازیکنان هم بخشی از این همه‌چیز بود. در طول ۱۲۰ دقیقه بازیکنان دو تیم با توجه به فشار زیاد کار، در پرتنش‌ترین حالت ممکن دنبال بهانه بودند تا به‌هرشکل ممکن وارد درگیری شوند و از خجالت هم دربیایند. درگیری شدید دقیقه ۹۰ مهم‌ترین این اتفاقات بود تا بازیکنان با بیشترین میزان کدورت ممکن وارد سی دقیقه اضافه و سپس ضربات پنالتی شوند.
آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی موفق‌تر از هلند ظاهر شدند و توانستند این تیم را شکست دهند. آخرین ضربه که به گل تبدیل شد، جشن دیوانه‌وار یاران مسی هم آغاز شد؛ جشنی که یک صحنه بسیار عجیب و غیرمعمول هم داشت.

پنالتی مارتینس که به گل تبدیل شد و پیروزی آرژانتین قطعی، بازیکنان این تیم مرکز زمین را باسرعت به‌سمت او طی کردند تا در آغوشش بگیرند و جشن صعود را شروع کنند. آن‌ها یکی‌یکی از کنار هلندی‌هایی می‌گذشتند که خسته و غمگین از باخت، توان حرکت نداشتند. این بازیکنان در همین حین که شادی بازیکنان حریف را تماشا می‌کردند، با رفتار عجیب نیکولاس اوتامندی روبه‌رو شدند که با دستانش برای آن‌ها شکلک درمی‌آورد و در حال شادی بود. این حرکت مدافع سابق سیتی که هم‌اینک در بنفیکا توپ می‌زند، درحالی انجام شد که معمولا بازیکنان تیم برنده به دلداری بازیکنان حریف می‌پردازند و کمتر دیده شده است که چنین واکنشی را در این سطح از فوتبال شاهد باشیم.

نسخه غیرمنتظره از مسی

این میزان تنش شاید درباره بسیاری از بازیکنان آرژانتینی پیش‌بینی می‌شد، اما داستان مسی در این بین فرق می‌کرد. همیشه عادت داشتیم که در بازی‌ها حتی درحالی‌که روی او خطا می‌شد، این نابغه آرژانتینی را آرام و به‌دور از حاشیه ببینیم، اما داستان بازی جمعه‌شب فرق می‌کرد و این‌بار شاهد نسخه‌ای جنجالی و با حاشیه‌هایی مارادونایی از فوق‌ستاره آرژانتینی بودیم.

فن‌خال پیش از بازی مدعی شده بود مسی بازیکنی است که در زمان دراختیارداشتن توپ خطرناک است و بدون توپ دوندگی زیادی ندارد. مسی که بابت اظهارات او عصبانی به نظر می‌رسید، در جریان بازی کاملا نشان داد که از این انتقادات تا چه اندازه ناراضی است. اولین اقدام او پس از گل‌زنی در جریان بازی این بود که به سمت نیمکت هلند رفت و جشن گل ویژه و عجیبش را رو به فن‌خال و دیگرنیمکت‌نشینان هلند شکل داد. مسی در پایان بازی هم حسابی از خجالت فن‌خال، سرمربی لاله‌های نارنجی، درآمد و در کنفرانس خبری با اشاره به روی‌آوردن این مربی هلندی به بازی مستقیم و تعویض بازیکنان قدبلند، این‌طور انتقاد کرد: فن‌خال مدعی شده است که آن‌ها فوتبال خوبی بازی کرده‌اند، اما تنهاکاری که کردند، این بود که توپ را بلند برای بازیکنان بلندقامتشان ارسال کنند.

این رفتار عجیب مسی انتقاد‌های زیادی را به‌دنبال داشت و حتی گابریل باتیستوتا، اسطوره گل‌زن آرژانتینی‌ها، با گلایه از رفتار و شادی گل مسی، گفت: من از این شادی گل که به طرف نیمکت هلند بود، خوشم نیامد. مسی باید الگویی برای کودکان باشد و به همین دلیل نباید چنین رفتار‌هایی انجام می‌داد. مسی معمولا به‌ندرت عصبانی می‌شود یا به تیم حریف توهین می‌کند، اما در این بازی هم به مربی حریف توهین کرد و هم بازیکن این تیم را احمق توصیف کرد و هم به داور بازی اعتراض کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->